Beställning och leverans
Fråga: När kan jag förvänta mig min beställning?
Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 7 till 15 dagar. Detta beror på att våra produkter skickas till dig direkt från leverantören. Denna unika affärsmodell ger oss stora besparingar på lagrings- och transportkostnader och gör det möjligt för oss att erbjuda produkterna till ett lägre pris än våra konkurrenter och att täcka fraktkostnaderna själva.
Fråga: Den förväntade leveranstiden har passerat, var är min beställning!
Svar: I 99% av fallen levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan en beställning ibland bli försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din beställning via följande länk:
Klicka här för att spåra din order.
Har du inte fått din beställning 3 dagar efter den förväntade leveranstiden? Vänligen kontakta oss.
Fråga: Jag saknar några produkter i min beställning, hur är det möjligt?
Svar: Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkter skickas separat. Om artiklar saknas i din beställning kommer du vanligtvis att få dem efter 2-3 dagar.
Vi ber om ursäkt för besväret.
Fråga: Vilka är fraktkostnaderna?
Svar: Fraktkostnaderna för beställningen är för vår egen räkning. För att täcka kostnaderna något debiterar vi 6,95 för fraktkostnader.
Byten och returer
Fråga: Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Svar: Ja. Du kan returnera alla beställningar inom 14 dagar utan att ange några skäl.
Fråga: Jag vill returnera en vara, vad ska jag göra?
Svar: Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Produkter ska returneras i sitt ursprungliga skick och med etiketter och taggar. Produkten får inte visa tecken på användning.
En returförsändelse ska alltid åtföljas av en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för försändelsen.
När vi har mottagit dina returnerade varor ser vi till att köpbeloppet krediteras ditt konto inom 14 dagar.
>>Klicka här för att ladda ner ett returformulär<<
Spåra och spåra
Fråga: Var hittar jag min Track and Trace-kod?
Svar: På denna sida kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra ditt paket.
Fråga: Track and Trace-koden visar ingen information, hur är det möjligt?
Svar: Från det att ditt paket har anlänt till postorderföretaget finns Track and Trace-informationen tillgänglig. Tänk på att det kan vara en viss fördröjning däremellan.
Information on butik
DDD-trade
📞 +31 618 06 27 88
📧 info@milux.se
Mary muskensstraat 23
5066EW Moergestel
Nederländerna
KVK: 92094988
BTW ID: NL004936095B54
Vi har ingen fysisk butik. Vår företagsadress är belägen på:
Mary Muskensstraat 23
5066 EW Moergestel
Nederländerna